  • Data: 2009-09-12 13:42:24
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8g6g2$7ht$1@inews.gazeta.pl...

    > Skutek jest taki, że jak wpłacam 1000zł do "systemu" to w majestacie prawa
    > otrzymam z niego 800 zł.
    > Niektórym tak jak i mnie to przeszkadza.

    Ale jak nie wplacasz to Cie zlicytuja i taki bedzie final, czy Ci sie to
    podoba czy nie. Sprawiedliwosc systemu to zupelnie inna sprawa.

    > Innymi
    >
    > No i to to chodzi, nie masz poczucia "przestępstwa".
    > Jakim więc prawem osądzasz innych?

    A gdzie ja osadzam innych?
    Spytales czy cos w tym zlego to odpowiedzialem, ze w majestacie prawa to
    przestepstwo i koniec tematu.
    Czym innym jest ocena sprawiedliwosci, a Twoja czy moja nikogo nie obchodzi.
    Komornik Cie zlicytuje bez zmruzenia oka i warto dla siebie o tym pamietac.

    Pozdro.. TK