  • Data: 2009-09-14 14:02:18
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

    > Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

    > Wymaga więcej czasu ze względu na potrzebę wykonania większej liczby
    > precyzyjnych czynności, ale robi się łatwiej, ponieważ przewody są
    > miękkie i układają się bez problemów, a końcowy efekt pracy jest
    > bardziej estetyczny.
    > Chyba nie jest to trudne do zrozumienia ?
    Trudne dla mnie do zrozumienia, że wg Ciebie:
    a) zrobię na linkach to będzie drożej bo robi się łatwiej,
    b) zrobię na drutach, ale to będzie drożej bo jest mniej pracy przy tym.
    Bez sensu.
    Dla mnie jak coś robi się łatwiej to zazwyczaj robi się szybciej.

    > Nikt tu nie demonizuje poza tymi co chcą usługę mieć zrobioną za 50zł w
    > godzinę i do tego musi być uczciwie i rzetelnie.
    > Wybacz, ale tego się nie da zrobić.

    > Masz wielkie pojęcie na temat pomiarów. Praktycznie zerowe :)
    jak rozumiem dotyczy to pkt. a ? Ci co mają praktykę tak postępuję ?
    Więc zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości, nie mam pojęcia na temat
    pomiarów.
    > Może i miałeś uprawnienia pomiarowe, ale widać, że były bezużyteczne.
    Pewnie masz rację, może więc opisz w jaki sposób Ty robisz pomiary np.
    gniazd 1 fazowych w domku ? bo rozumiem, że metoda wtykam wtyczkę
    urządzenia pomiarowego do gniazdka, naciskam guzik i dostaję wynik, jest
    niewiarygodna.

    A i jeszcze jedno nie rozumiem, po co ktoś miałby płacić za sam papier
    bez fizycznego zrobienia pomiarów. Jak już płacę ( i to nieważne czy 1
    zł, czy 1000 zł), to chcę / lub ode mnie ktoś wymaga wykonania usługi

    pozdrawiam
    rafał