  • Data: 2009-09-14 15:17:15
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8llj6$792$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8kq3p$p91$1@news.onet.pl...

    > I tu zaczynają się schody, ponieważ ja nie jestem zainteresowany takim
    > układem.
    > Dlaczego ?
    > Bo ten sam przewód nie jest tym samym przewodem. Ty kupisz najgorszy,

    Nie . Ja kupie TAKI SAM przewód jaki Ty mi zaproponujesz. Bo porównywanie
    dwóch róznych przewodów jest bez sensu przecież

    > Ponadto pracując z gorszym materiałem muszę się sporo namęczyć.

    Materiał nie bedzie gorszy. Będzie ten sam jak Twój.

    > Ja idąc do hurtowni kupuję tylko te materiały, które wiem, że są dobre, a
    > przy zakupie ja te materiały jeszcze sprawdzam, czy są takiej jakości jak
    > być powinny.
    > Na tych Twoich kombinacjach zaoszczędzisz na materiałe raptem kilka
    > złotych, bo średnio cena puszek na cały dom to aż 50-60zł, a przewodów ok.
    > 800-1000zł.
    > Robisz bzdurne oszczędności na materiałach, które mają przetrwać
    > dziesiątki lat i żeby było śmieszniej na podstawie tych niewielkich różnic
    > cen materiałów oceniasz jakość robót firm instalatorskich :D

    Czemu BZDURNE oszczędnośći?
    Jak mam mozliwość TO SAMO kupic taniej to kupuję.

    > lub są zakupione przez klienta w sprawdzonym i pewnym źródle, a ja wtedy
    > daję im gwarancję na wykonaną usługę,

    I o takiej sytuacji tu piszemy

    > materiały kupić. Muszę się pofatygować do hurtowni. Fakt, ze wtedy kupuję
    > na kilka budów jednocześnie, ale to są moje koszty: czas, paliwo, koszty
    > magazynowania, transportu na budowę i rozliczania zużycia.

    A ja kupując sam oszczędzam Tobie te koszty.

    Teoretycznie logiczne jednak w praktyce Firmy krecą.
    Po prostu zaniżają koszty robocizny a planuja dorobić na materiale.
    I niech dorabiaja tylko inwestor musi byc tego świadomy.
    Ja potrafię kupować sam a wykonawca niech sie koncentruje na robocie.

    Krzysiek