  • Data: 2016-12-19 14:42:52
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Ta woda co jest to niezbyt dobra, żelazista i coś tam jeszcze jest.

    -- Posłusznie melduję, panie lejtnant, że ta woda ma naprawdę smak
    żelazisty. W Kamyku nad Wełtawą pewien szynkarz robił dla swoich gości
    żelazista wodę w ten sposób, że do studni wrzucał stare podkowy.

    > Ale się zobaczy.

    -- Ja ci dam stare podkowy! Chodź razem ze mną i pokaż zaraz mi tę
    studnię, z której brałeś wodę.

    -- To niedaleko stąd, panie lejtnant, zaraz za tą drewnianą budą.

    -- Idź naprzód, ty nicponiu, żebym widział, czy idziesz prosto.

    Jarek

    PS:
    Podporucznik Dub zgłupiał z tego wszystkiego, więc wypił pełną szklankę
    wody, po której miał w ustach wyraźny smak końskiego moczu i gnojówki.
    Ale tak dalece stracił równowagę ducha, że za tę szklaneczkę wody dał
    Żydowi pięć koron, a zwracając się do Szwejka, fuknął na niego:

    -- Co się tu włóczysz? Marsz na stację!

    --
    -- Psiamać, tu koniak pachnie.