    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 24 Oct 2013 05:57:53 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5266aa7c$0$2297$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5266b810$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5266e113$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5267c497$0$2277$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5268d0fb$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: ile placicie za prad? :)
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 09:49:16 UTC+2 użytkownik Smerf napisał:

    > Nie miesz innych swoją miarą.
    > Nie przejmuj się też swoja osobą, po prostu wychwalania czegoś pod niebiosa
    > nie koniecznie trafia do kogogoś innego, dla mnie podawanie jako argumentów

    Ale ja nie wychwalam tylko odpisuje na pytanie. Ghost pytal ile mam
    basenow w okolicy to mu odpisalem :) Nie mam zielonego pojecia czy bliskosc
    basenow to jakis luksus bo dotad zylem w przekonaniu ze baseny to cos
    powszechnego do czego kazdy nawet na najwiekszym zadupiu ma dostep :-)

    > bliskości mpk, przy jednoczesnym niepodawaniu, że do kopalni masz bliżej niż
    > do mpk, jest złudne ;)

    Do kopalni mam 3-4km, do przystanku 300m - gdzie mam blizej?;)
    Pozatym ja mieszkam na terenie gdzie nawet szkod gorniczych nie ma,
    nikt podemna nie fedruje. Ta kopalnie to ja pol roku temu moze na oczy
    widzialem, zupelnie na mnie i moj teren nie oddzialuje w zaden sposob.

    > A wracajac do poprzedniego, uważasz, że bliskość wielkiego przemysłu
    > (kopalni, elektrociepłowni) nie ma żadnego wpływu na np. wysokość cen
    > działek w Radlinie?

    W Wodzislawiu, prawie scislym centrum :) Tak, nie uwazam ze ma wplyw bo
    kopalnie na slasku sa co pare km. Nie zauwazyles? Elektrocieplownie mamy
    w Wodzislawiu praktycznie w centrum miasta - jej komin to najwyzszy punkt
    w miescie, nie uwazam jednak ze on zmniejsza cene dzialek bo takie zaklady
    sa w kazdym wiekszym miescie. W Rybniku masz elektrownie Rybnik z 10 x
    wiekszymi kominami i co? Dzialki sa jeszcze drozsze :)

    > Czyżby rzeczywiscie w pobliżu Wodzisławia, nie było kopalni? Tym mnie
    > zdziwiłeś, a Anna, Rydułtowy, Marcel, Jastrzębie, Chwałowice?? toż to
    > wszystko w promieniu maks 20 km.

    No helou - mieszkam na slasku, tu wszedzie sa kopalnie :-) Ale co to ma do
    rzeczy? Czy kopalnia brudzi i smierdzi? W ktorym miejscu bo jakos nie
    zauwazylem ? :-) Jestes ze slaska? Byles tu w ogole kiedys?

    http://wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/gora/
    2.jpg
    http://wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/gora/
    11.jpg
    http://wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/gora/
    5.jpg
    http://wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/gora/
    8.jpg

    Na ostatnim zdjeciu widac nawet moja dzialke. Widzisz Ty tam jakies
    kopalnie i brud i syf? W moim miasteczku jest wiecej zieleni niz
    w kazdym jednym duzym miescie :D A Ty pieprzysz o jakichs kopalniach pff
    pozdr.

    --
    Adam Sz.