  • Data: 2015-09-21 12:42:34
    Temat: Re: imigranci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-21 12:37, Budyń wrote:
    > zgoda na to ze na pewno pare osób zechce sie przykleic do koryta. No ale reakcje w
    pisie i po na nieprawidłowosci sa całkowicie odmienny. Platforma ma w programie
    zamiatac pod dywan, kaczor pare razy widziale zawiesza do czasu wyjasnienia - jakies
    tam różnice w mentalnosci są.
    ^^^^^^^^^
    Ile Ty masz lat? Jeśli nie za bardzo ingeruję w Twoją prywatność? ;-)

    > Nie twierdze ze pis jest całkiem uczciwy - twierdze ze uczciwszy niz platformersy.

    Ale w jakich jednostkach mierzysz tę "uczciwszość"? ;-)

    > eee, z aws-u?

    Nie chcę mi się szukać ale użył tego albo (J.) Kaczyński albo któryś z
    jego przy*******.

    A jak się aktualnie nazywali ma IMHO trzeciorzędne znaczenie.

    P.