  • Data: 2015-09-21 13:12:34
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej wychodzi ze
    trzeba poprzec pis.

    > a mianowicie kiedy rządzi tak by móc przegłosowac co chcieli?

    a kiedy PO rządziło tak by móc przegłosować co chcieli?
    Bo jak widzę dla Ciebie rządzenie oznacza większość konstytucyjną.
    Ciekawe, zę jakoś teraz PiSowi nie przeszkadza uważać, że wygrali
    wszystko po ledwo wygranych wyborach prezydenckich

    > Wygrali bardzo słabo i takie mieli mozliwosci. Nie do ruszenia były
    >sprawy rolnicze - ale w gospodarce było pare sensownych posuniec.
    >Obnizka podatków,

    ile razy będziesz wyciągał obniżkę tuż przed końcem kadencji wiedząc, że
    z obnizeniem wpływów będzie się już martwiła konkurencja?

    <zmiejszenie deficytu, poprawa wyników w szkolach. A
    >ze szukali układu? Ano szukali - mieli 8lat zeby zrozumiec ze nie
    >znajdą sformalizowanej grupy trzymajacej wladze, ze juz nie ma kogo
    >dekomunizowac - bo teraz to juz dzieci ubeków są - a te w swietle
    >prawa sa czyste.

    mieli 8 lat i nic nie zrozumeli. Bo usiłuja dekomunizować ciągle. Nawet
    dzieci komunistóoe usiłują opluwać inne dzieci komunistów.

    ale skoro nie widzisz, że pochowali po kątach Macierewiczów itp. którzy
    tylko czekają na łańcuchu aż dorwą sie do władzy
    Ciekawe dlaczego prezes partii aspirujacej do rządzenia nie odzwya się
    od paru miesięcy prawie w ogóle?

    > Wiec moze ktos mi wyjasni na czym polega straszenie pisem? Czego sie boicie?

    widać masz krótka pamięć by nie pamiętać, ze rządy PiS zajmowały się
    głównie policją polityczną i wystepowaniem w TV ze sprawami, które
    powinny być załatwiane przez prokuraturę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?