  • Data: 2015-09-21 13:14:23
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > no swietnie - tyle ze nie ma najmniejszych szans sprawdzic kto jest uchodzcą (mówią
    zresztą o tym sami niemcy). Syryjski paszport sie kupuje i tyle.
    > Zatem niemcy wyslą do nas i uchodzców i ekonomicznych - ci od nas uciekną - ale to
    my bedziemy za to odpowiedzialni zatem domyslam sie ze spadnie na nas jakas kara. No
    chyba ze mamy budowac "polskie obozy" i trzymac ich w klatkach.

    czego sie boją patrioci uważający, zę Polska to wielki kraj, który
    nikogo się nie boi? paru tysięcy ludzi uciekających pzed wojną?

    Gdize jest kalifat zaprowadzony przez 100 tys czeczeńskich muzułmanów,
    którzy przyjechali do Polski?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?