  • Data: 2015-09-28 17:01:12
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b0362a31-8419-41a5-aa88-6247768c1ed8@go
    oglegroups.com...

    > A ja cos o Dudzie wspomniałem?

    No włączyłeś się do wątku o _jego_ zachowaniu.

    > A ja napisałem że masz napisac coś złego?

    Włączyłeś się do wątku o _złym_ zachowaniu.

    > Poprosiłem tylko o Twoja opinię.

    W skrócie dobry minister zły premier.

    > W końcu była tam jako przedstawiciel strony polskiej.

    Bez żadnej władzy decyzyjnej. Decydowali Rosjanie czy to się komuś podoba
    czy nie to był ich teren i tyle.

    > A Twoim tokiem myślenia to winnego zróbmy jakiegoś "fizycznego" który
    > umieszczał zwłoki w trumnach czy tam co.
    > Za podsłuchy przy ośmiorniczkach oczywiście tez odpowiadają kelnerzy a
    > nikt z rządu czy podległych rządowi służb winny nie jest.
    > Ktoś nie tak dawno powiedział że ludzie podlegli Pani Kopacz dwóch
    > kelnerów nie upilnowali

    Sugerujesz. Że to ona ich powołała? Toż to absurd. Czyżby za czasów Tuska w
    służbach pracowali inni a ona ich zmieniła na nieudaczników?

    > a Pani Kopacz twierdzi że bez problemów terrorystów czy innych
    > niepożądanych wśród emigrantów wyłapią(chyba w tej dyskusji faceboka czy
    > inna naszą
    > klase do tego ktoś proponował w tym celu użyć;))

    Nie bardzo wiem do czego zmierzasz - czy jak ja jako szeregowy pracownik
    korporacji nie dopilnuję czegoś i skasuję klientowi ważne dane to będzie to
    wina mojego szefa?

    Pozdrawiam
    Ergie