  • Data: 2015-09-28 20:48:13
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 16:51:45 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Jak pisałem moje wrażenie jest takie że działanie Dudy było celowe i dlatego
    > ocena jest surowsza niż mogła by być.

    taaa, celowo sprawil ze stanela do niego zadkiem, aby miec pretekst zeby ją celowo
    publicznie zignorowac - bo to zwykly pisowski nienawistnik jest :-) Tak własnie było
    :-)))

    > Pierwsze słyszę takie rewelacje. Sam czytałem wspomnienia tych którzy tam
    > byli.

    nasi dojechali jak juz bylo po sekcjach i brali udzial wylacznie w przygotowaniu
    zwlok do okazania ich rodzinom. A potem sie okazalo ze zrobic 100sekcji w 1 dzien to
    fizyczna niemozliwosc zatem nie bylo zadnych sekcji w rozumieniu cywilizowanego
    swiata. Ale to wyszło duzo pozniej.

    > Pytałem co miała powiedzieć? Że większość szczątków nie wiadomo czyja jest?
    > Jesteś pewien że tego oczekiwały rodziny?

    ja oczekuje od kazdego, rowniez od przedstawicieli rzadu, mowienia prawdy.

    > Sekcji nie zrobilibyśmy sami bo była presja tłumu na szybkie pogrzeby. Jak
    > to sobie wyobrażasz? Ktoś wyjdzie i powie sorry ciała dostaniecie za
    > miesiąc?

    ty chyba sobie kpisz? prokuratura ugina sie pod presja tlumu? Alez niezalezna ta
    prokuratura :)
    A zadnej presji by nie było w ogóle gdyby była pradziwa informacja - "są pewne
    niejsnosci w związku z ciałami i musimy powtórzyc badania, sledztwo musi byc
    rzetelne".

    b.