  • Data: 2015-09-28 16:51:35
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b66665d0-1104-45b2-9149-8ac0415f8507@go
    oglegroups.com...

    > Zgoda - mnie chodzi o różne stopnie niewłasciwego zachowania. Różnica
    > miedzy nieprawidłowym trzmaniem widelca, a celową obelgą - te sprawy.
    > Jeslibys przykładowo uznał ze dany człowiek wykazuje sie brakiem kultury
    > mówiąc komus "ty ch..." i umiescił to na skali na pozycji 10 (czyli max),
    > nieprzepuszczenie w drzwiach to bedzie powiedzmy 2.
    > Zatem jesli taki od 10ki to cham, to jak nazwac takiego od 2?

    Ale to zależy od kontekstu i celowości. Powiedzenie "ty ch..." mogę ocenić
    zarówno na 10 jak i np. na 5. Podobnie nie przepuszczenie w drzwiach mogę
    ocenić nawet tylko na 0 lub aż na 5.

    Dla przykładu jak jest budowa to do niektórych jak nie przeklniesz to nie
    dotrze że mają na coś zwracać uwagę. A to samo przekleństwo na kolacji u
    królowej nie ma prawa paść pod żadnym pozorem.

    Zwyzywanie kogoś do kogo inny język nie dociera nie jest chamstwem ale
    zwyzywanie kogoś tylko dlatego że ma inne poglądy jest.

    Jak pisałem moje wrażenie jest takie że działanie Dudy było celowe i dlatego
    ocena jest surowsza niż mogła by być.

    > no własnie po latach wyszło, ze nie brali udzialu w sekcjach,

    Pierwsze słyszę takie rewelacje. Sam czytałem wspomnienia tych którzy tam
    byli.

    > zresztą wyszło ze zadnych porządnych sekcji nie było.

    To prawda - bo nie było czasu

    > Gdyby to kopaczowa powiedziala, a
    > nie zmyslała jakies dyrdymały,

    Pytałem co miała powiedzieć? Że większość szczątków nie wiadomo czyja jest?
    Jesteś pewien że tego oczekiwały rodziny?

    > to bysmy te sekcje zrobili sami, i moze nieco bardziej powaznie to
    > sledztwo potraktowali.

    Sekcji nie zrobilibyśmy sami bo była presja tłumu na szybkie pogrzeby. Jak
    to sobie wyobrażasz? Ktoś wyjdzie i powie sorry ciała dostaniecie za
    miesiąc?

    Pozdrawiam
    Ergie