    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 21:03:35 +0200

    On 2011-10-20 20:52, s_13 wrote:
    > nie wysilaj się... robienie z siebie debila już nie szokuje na tej
    > grupie...

    Mam jednak nadzieje że średnik i nawias zauważyłeś.

    PS. Identyczny system tylko w samochodzie (odpalana swieca dymna pod
    deską) przegonił łysego dresa mającego ochotę na Poloneza kolegi.
    Odpalenie nastapiło z domu, zdalnie, pilotem. Jedyna wada: ktoś z
    nadgorliwych sąsiadow zadzwonił po straż, a i wszystko w środku
    śmierdziało tydzień (mam nadzieję że z tępym dresem włacznie). Całość
    akcji miała miejsce co prawda jakieś 10 lat temu, ale zawsze jest
    nadzieja że z zaskoczenia spierd... ;)