    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja alarmowa - po cichu czy demonstracja?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 12:27:53 -0700 (PDT)

    > Mam jednak nadzieje że średnik i nawias zauważyłeś.

    zauważyłem...:-) ja stawiam jeszcze myślnik...:-)
    odruchowo na tej grupie włącza mi się taki mechanizm obronny...
    jeśli uraziłem, to przepraszam...

    > PS. Identyczny system tylko w samochodzie (odpalana swieca dymna pod
    > deską) przegonił łysego dresa mającego ochotę na Poloneza kolegi.
    > Odpalenie nastapiło z domu, zdalnie, pilotem. Jedyna wada: ktoś z
    > nadgorliwych sąsiadow zadzwonił po straż, a i wszystko w środku
    > śmierdziało tydzień (mam nadzieję że z tępym dresem włacznie). Całość
    > akcji miała miejsce co prawda jakieś 10 lat temu, ale zawsze jest
    > nadzieja że z zaskoczenia spierd... ;)

    jak pisał przedmówca, więcej to szkody niż pożytku może przynieść...
    pospolici złodzieje, chociaż z mordy im tępotą bije, mają doktoraty z
    prawa karnego... no i to prawo bardziej ich prywatność chroni, niż
    poszkodowanego... sam się o tym przekonałem, gdy z budowy sąsiada
    goniłem miejscowych amatorów cudzej własności, zdążyli już trochę
    sprzętu powynosić do lasku za płotem...:-) podczas zeznań, jako
    świadek dowiedziałem się, że jak gości namierzą i postawią zarzuty, to
    mają oni wgląd do całych akt sprawy, włącznie z danymi świadków:
    nazwiska, miejsce pracy, co widział, kogo wskazał, a ja nie mam wglądu
    w ogóle...:-), nagle mnie amnezja ogarnęła i stwierdziłem, ze tej
    nocy, to ja cały czas spałem i dziękuję do widzenia...
    a co do twojego przykładu, jeśli gość poczuje się, że zrobiłeś z niego
    wała i pośmiewisko, to menelski "honor" nie da mu żyć, dopóki ci nie
    wpierdoli, albo nie podpali tego poloneza...
    a co mojego tematu... ciekawy jestem, jaka jest psychologia
    włamywacza, czy odstraszy go demonstracja zabezpieczeń, czy tylko
    rozwścieczy... brutalizuje się nawet pospolita przestępczość,
    złodzieje nie czekają na wyjazd właścicieli, więc podejrzewam, że to
    drugie... wtedy lepsze byłoby raczej zaskoczenie...

    pozdrawiam
    s_13