  • Data: 2011-12-30 18:16:38
    Temat: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za drogie. Za jedną kostkę vago 2 punktową mam 3 sztuki 4x3 styki. W
    > dodatku blaszka stykająca do miedzi vs zgniatanie przez śrubę jakoś mi
    > wychodzi na korzyśc śruby.
    Wtrace 5 groszy..
    Robisz instalacje elektryczna na kilkadziesiat lat i chcesz zaoszczedzic
    50zl na zlaczkach na caly dom (w porownaniu do ceny kostek z bakelitu)?
    A z Wago polecam nowa serie compact ktora idealnie miesci sie w puszcze
    i bez problemu da sie zmiescic w puszce polaczenie 5 linii 3x2.5mm2.

    Artur Lew