eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu › Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu
  • Data: 2011-01-11 10:43:56
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    news:op.vo41bmtm4limig@sioux...
    Dnia 10-01-2011 o 17:07:09 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    >Nie masz problemów z komunikacją (zakłócenia, pojemność przewodów itd)?

    Dlatego jest to w gwiezdzie 5 niezaleznych linii, PC przez RS steruje 5
    "driverami" ds2480 (o ile dobrze pamietam).

    >Mógłbyś mi podrzucić jakieś hasła, żebym mógł pociągnąć temat w guglach?

    Ja korzystalem z tego co jest na stronie maxim dallas, tamtejsze pdfy
    wystarczaja. Przy okazji - znane wszystkim termometry ds1920 (?) wlasnie
    leca na 1wire.

    > Szczególnie chciałbym się czegoś dowiedzieć o jednostce centralnej. Można
    > to programować na poziomie wyższym niż assembler?

    Nie zrozumielismy sie, jednostke centralna robisz sam, czy to z jekiegos
    procesora czy peceta. Ja programowalem PCta w C#.

    >Tak wiem i póki co nie wiem jak to można rozwiązać - ale na pewno są tacy,
    >którzy wiedzą i podpowiedzą.

    U mnie jest tak, ze ze wszystkimi gada procesor centralny, wiec komunikacja
    jest.

    >Ale nawet gdyby się nie dało to nic strasznego. Nie widzę wielkiej
    >potrzeby wymiany informacji pomiędzy sterownikiem poddasza i parteru.
    >Wygaszanie wszystkich świateł można rozwiązać odpowiednio projektując
    >instalację.

    Hmm, ale wtedy na dzien dobry ucinasz sobie kawalek mozliwosci systemu.