  • Data: 2010-11-23 21:39:33
    Temat: Re: jak oszczędzić energię CWU z cyrkulacją
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
    news:4ceb749f$1@news.home.net.pl...
    > Witajcie,
    > Tak wiem, że najlepiej było by realizować całą tą zabawę poprzez czujniku
    > ruchu np... jednak to odpada póki co.
    Dlaczego?
    Jeśli nie masz doprowadzonych przewodów to bezprzewodowa czujka zalączajaca
    pompe gdy wchodzisz do kuchni/lazienki
    Chyba najprostsze i najskuteczniejsze rozwiazanie jeśli koniecznie upierasz
    sie przy cyrkulacji. Ja tak rozplanowałem kotłownie, kuchnie i łazienki ze
    cyrkulacja jest u mnie zbedna