eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie? › Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak zmusić właściciela drogi prywatnej do oddania jej gminie?
    Date: Thu, 13 Jun 2013 12:59:19 +0200

    W dniu 13.06.2013 12:08, krak pisze:
    > Ano zebrać tyle kasy żeby sprzedał drogę, potem oddać drogę gminie.
    > Wymagania macie duże a nawet na podatek się nie dokładacie.
    > Zróbcie zrzutę na odśnieżanie, naprawę, podatki,...

    Zwariowałeś? Odśnieżanie i naprawę to jeszcze rozumiem, ale podatki??

    Jak sprzedający nie chciał oddać gminie na drogę, to niech teraz płaci
    skoro tak kurczowo się jej trzymał.

    Ha! Przyszedł do głowy mi pomysł na zachęcenie do sprzedaży -
    podjudzenie gminy do drastycznego podniesienia podatków za działki
    drogowe ;->