  • Data: 2016-08-04 21:26:05
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 18:13:42 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    .

    > Ludzie wiedza i rozumieją, dlatego nie są skłonni płacić za dom używany,
    > o wartości, powiedzmy 400 tys., pół miliona bo sami postawią go taniej.
    > Ty byś dopłacił 25% do chałupy wiedząc jaka jest faktyczna jej wartość?
    W przyszłym roku będę sprzedawał dom wybudowany w 1969 roku.
    Ok 450-500tys za niego spokojnie dostanę. A że ciśnienia nie mam to liczę na więcej.
    Sam dom jak dom żadna rewelacja, typowa stodółką podzielona na dwa lokale
    mieszkalne(parter i piętro)
    Na dzisiaj coś podobnego byś pewnie za 200-250tys spokojnie wybudował.
    Tylko że nie w takiej lokalizacji i takiej działce jak tamten jest.
    I tu jest ten myk którego nie rozumiesz a który Adam Tobie próbuje wyjaśnić. Sama
    wartość budynku często ma niewielki udział w cenie nieruchomości
    No i rozwiń z tymi kosztami kredytu które sprzedający doliczają bo ja nie kumam o co
    Tobie chodzi.