eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
  • Data: 2011-12-01 18:10:45
    Temat: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 1, 5:14 pm, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Full HD to jakies 4Mbit, WiFi tego nie wydoli ?:) Chyba dlatego ze
    > ciagle piszesz o 54Mbit - czyli o standardzie "g" ktory juz dawno
    > przestal byc standardem. Kup porzadny router w standardzie "n" (kazdy
    > laptop juz ma karte "n") to wyciagniesz nawet kilkaset Mbit - takich
    > materialow Full HD puscisz po tym kilkanascie w tym samym czasie :) Ja
    > mam zrobiona siec po wifi i karty dogaduja sie na 150Mbit i takie
    > realnie predkosci osiagaja. To juz nie te czasy ze sie stawialo router
    > planeta 1950 z automatycznym restarterem (co 3h na kilka sekund zeby
> [...]
    Tu znalazlem troche informacji.
    http://hd.engadget.com/2005/12/15/hdtv-over-wifi-gen
    eral-impressions/
    Nie mam ani dvd ani bluray wiec o swoich doswiadczeniach nie pisze.
    Xbox OIDW nie ma "n".
    U siebie mam NAS-a i wielokrotnie bardziej wole podpiac kabelek niz
    uzywac nawet stabilnego wifi bo jest po prostu szybciej. Kopiowanie
    plikow w momencie kiedy za sciany laptop probuje uzywac internetu
    powoduje ostre spowolnienie. Tamten laptop moze uzywac tylko wifi i
    lacze zestawia sie na 11Mbit.

    I jak wczesniej napisalem. Jesli wifi dziala to fajnie. Ale nie
    kazdemu dziala czy to z powodu scian czy z powodu zaklocen
    http://www.pcpro.co.uk/features/367681/what-can-get-
    in-wi-fis-way

    U siebie mocno probowalem sie przekonac ale okazalo sie ze sie nie da.
    Jak wyobrazilem sobie ze gadzetow czy uzycia sieci bedzie u mnie
    raczej przybywac to odpuscilem wifi. Mam wlaczone ale tylko po to jak
    sie ktos uprze albo chce sciagac cos na telefon...
    Polozony kabel bedzie dzialal zawsze. Do tego zazwyczaj technologia
    kablowa dziala szybciej i stabilniej niz wifi.
    Troche sie u siebie bawilem wifi i stwierdzilem ze wydajnosc jest
    sporo nizsza niz na tym samym sprzecie rpzez kabel.