  • Data: 2021-08-10 14:09:30
    Temat: Re: kamera na baterie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-08-10 o 12:56 +0200, sirapacz napisał:

    > a nie:) jakbyś wlazł w linkę to byś wiedział:))))
    > to fp z gsm i wysyla ci na maila:)

    A to wycofuję się z poprzedniej wypowiedzi - zabawka bardzo fajna, i
    faktycznie może być alternatywą do "normalnej" kamery. Tylko wówczas do
    kosztu należałoby dodać kartę SIM. Nie wiem jak w PL, u mnie nie ma
    darmowych, trzeba albo opłacać abonament, albo przed każdym wyjazdem
    kupić jakiegoś groszowego SIMa do późniejszego wyrzucenia - z tego
    powodu sam wybrałem kamery wifi, które montuję przed wyjazdem, a nie
    fotopułapek. Dodatkową zaletą kamer jest możliwość ogarnięcia 360 st
    dookoła, kiedy te mają wbudowany silniczek (ale to już raczej nie w
    modelach bateryjnych, do moich ciągnę przedłużacz z domu na czas mojej
    nieobecności).

    Mateusz