  • Data: 2021-08-11 11:28:10
    Temat: Re: kamera na baterie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-08-11 o 00:44 -0700, WS napisał:
    > Samochodowe (rozruchowe) raczej się nie nadają, one powinny być non
    > stop naładowane praktycznie do pełna.

    Dlatego też byłem ciekaw doświadczeń LB w tej materii i rodzaju użytego
    akumulatora. Wygląda na to, że w jego sytuacji kwasowy jednak się
    sprawdza - być może za sprawą znacznej pojemności? Albo dzięki
    kontrolerowi, który odcina obciążenie wystarczająco wcześnie.

    Warto byłoby porównać charakterystykę ogniw kwasowych z ogniwami w
    akumulatorach do paneli - może w tych pierwszych napięcie w funkcji
    rozładowania spada po prostu szybciej, przez co kontroler odcina pobór,
    kiedy akumulator (kwasowy) ma jeszcze spory zapas?

    Mateusz