  • Data: 2021-08-11 11:55:15
    Temat: Re: kamera na baterie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 11 sierpnia 2021 o 10:30:23 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Ale uruchamiania na każdych światłach to już nie?
    > ;-)

    Oczywiście też ;) zazwyczaj przy takim systemie większe aku montują, żeby
    przynajmniej na gwarancji przeżyło...
    Chyba każdy, kogo znam mając taki system wyłącza go,) zazwyczaj nie da się na stałe
    (bez podpinania kompa itp...) to pojawia się odruch wyłączenia zaraz po odpaleniu
    pojazdu ;)
    Sam tak miałem w pożyczonym, jak mi zgasł kilka razy po 2-3 dniach już pamiętałem...