  • Data: 2009-07-05 13:03:55
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak ale są idioci i są oszuści, ci co czyszczą rurki miedziane przed
    > lutowaniem jak patrzysz i nie czyszczą jak odejdziesz. Z tym właśnie
    > walczę :-)

    i co egzamin to zmieni? zaczną czyścić jak nie widzisz?

    przecież tylko idiota będzie lutował tak instalację z miedzi żeby za miesiąc
    zaczęła przeciekać i musiał w ramach gwarancji naprawić instalację i pokryć
    naprawę ściany czy podłogi oraz straty z powodu zalania. No chyba że
    zatrudniasz go na lewo wieć nie masz gwarancji i żdenj metody na egzekucję
    twoich roszczeń.

    mam prostą zasadę chłopaki coś speirdzielą to naprawiają za darmo i
    pokrywają koszty naprawy.