  • Data: 2009-07-05 13:14:42
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > przecież tylko idiota będzie lutował tak instalację z miedzi żeby za
    > miesiąc zaczęła przeciekać i musiał w ramach gwarancji naprawić instalację
    > i pokryć naprawę ściany czy podłogi oraz straty z powodu zalania. No chyba
    > że zatrudniasz go na lewo wieć nie masz gwarancji i żdenj metody na
    > egzekucję twoich roszczeń.

    tez mam takie zdanie, u mnie jak koles od plytek zobaczyl "tymczasowe"
    rozwiazanie na podlaczenie spluczki gdzie ja na to machnalem reka to on
    powiedzial ze absolutnie tego nie bedzie przykrywac plytkami tylko to
    przerobi i pozgrzewa na nowo i dopiero pozniej zabuduje i polozy plytki.
    zrobil to bez zadnej dodatkowej oplaty, tylko za kwote ustalona na poczatku.
    poprostu zdawal sobie sprawe ze pozniejsze poprawki po jakiejkolwiek
    fuszerce czy to jego czy kogos innego beda go kosztowac sporo czasu i
    pieniedzy.
    znajomy w branzy wykonczeniowej pracuje i mi mowil nie raz ze jemu nie
    oplaca sie odstawiac fuszerki, on ma umowy, on za to odpowiada i to on
    pozniej bedzie musial schodzic z jakiejs pracy u innego klienta i jechac do
    kogos na jakies poprawki, tracic czas, kase..... nie mowiac juz o opini :)
    jest zawalony robota na pol roku w przod conajmniej to niema czasu na ciagle
    poprawki, robi raz a dobrze i ma zadowolonego klienta i kase w kieszeni.
    proba oszczedzania na jakis detalach poprsotu sie nie oplaca, no chyba ze
    sie wezmie kolesi spod budki z piwem i na gebe sie zalatwia to co mu szkodzi
    oszukac inwestora i miec na pare piw wiecej. jak cos sie spieprzy po paru
    miesiacach to nie on to bedzie naprawiac :)

    --
    pzdr
    piotrek