  • Data: 2011-10-17 22:34:07
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j7i953$ks1$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Nie nie :-) Schodzimy z tematu :-)

    Nie schodzimy. Ma prawo burzyc sie na co chce, tak jak Ty. :-)

    > Trudno zrozumieć to co głosi twoja religia. Jeżeli nawet jezys Chrystus
    > istniał to urodził się dzięki stosunkowi płciowemu jego matki z jakimś
    > mężczyzną. Jeżeli nawet został ukrzyżowany, mogło tak być to na pewno nie
    > ożył, nie zabrano go w kosmos tak samo jak jego matki nie zabrano do
    > nieba, do gwiazd. ja w to nie wierzę. Wiemy już że w środku ziemi nie ma
    > piekła, nie ma nieba i wszystkie cuda da się wyjaśnić.
    > Do życia człowieka, w istnienie którego wcale nie wątpię, dobudowaliście
    > sobie terorię nie z tego wymiaru i i ja w nią nie wierzę, uważam ją za
> [...]

    Na tym polega wiara. Nie widzialem i wierze. Nie potrzebuje dowodow na to
    czy pieklo jest pod ziemia. Nie zrozumiesz tego, bo masz takie nastawienie.
    Nie musze wierzyc w cuda czy nie cuda. Nie potrzebuje tego, bo na tym polega
    wiara.

    > Obecnie religia w naszym kraju również stara się utrzymywać ten pogląd, że
    > wszystko co się dzieje to wola twojego jedynego boga. Umarł, bo bóg tak
    > chciał, urodził się, bo bóg tak chciał. Oczywiście w lajtowej formie.
    > Ja się z tym nie zgadzam i nie chcę żeby moje dzieci tego słuchały. Jak
    > dorosną i zaczną same myśleć to może w to uwierzą - chociaż wątpię :-)

    Czym wedlug Ciebie jest smierc? Masz jakis poglad na sens zycia? Skoro
    urzesz to po co to wszystko?

    > A tego to już nie rozumiem. Musisz reprezentować odłam wiary
    > Włosko-Watykańskiej ? przecież oni wszystcy są zażartymi w wierze
    > katolikami.
    > To w jaką wiarę ty wierzysz?

    Wykorzystywanie krzyza do polityki i dzielenia ludzi jest dla mnie zalosne.
    Tak samo zalosni sa obroncy jak i przeciwnicy. Nie poszlo przeciez o krzyz a
    o polityke. Banda sfiksowanych fanatykow po obu stronach i nic wiecej. Zygac
    sie chce..

    > No to po co się modlisz? O co prosisz boga? O to żeby dzieci były zdrowe?
    > Zdrowe fizycznie, seksualnie i na duchu :-) 5 zeta na tacę za to żeby
    > gejami nie były i sprawa załatwiona :-)

    Co za roznica gej czy nie gej. Zycie i smierc to tylko maly etap i tyle.
    Zadaj sobie trud i spojz w przeszlosc. Od kiedy pamietasz swoje zycie? Do
    dzis to chwila, pstrykniecie palcami. Tak chcesz zeby to wygladalo? To co
    masz dzis na dluzsza mete jest niczym. Liczy sie to jacy jestesmy i nic
    wiecej. Tu sie sprawdze, albo nie. Jak nie to przerabane, a jak tak to po co
    mi to co mam? Pokazac sasiadom? Korzystac z zycia? Czemu nie krasc i zabijac
    by miec? Co za roznica czy zarobisz, czy ukradniesz? Chodzi tylko o to by
    miec? Nuda. Ile mozesz miec zer w banku? Ile domow? Po to sie dorabiasz zeby
    wyladowac w debowej jesionce, bo tak przeciez bedzie. Chcesz zeby to byl
    koniec?

    Pozdro.. TK