    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Date: Fri, 28 Oct 2011 13:04:58 +0200
    <j7ib67$i73$1@news.onet.pl> <j7icjl$sd2$1@opal.futuro.pl>
    <4e9e6f9d$0$8447$65785112@news.neostrada.pl> <j7vaqg$t6i$1@news.onet.pl>
    <j7vcmv$5j3$1@opal.futuro.pl>
    <4ea33735$0$5813$65785112@news.neostrada.pl> <j80o7g$fgq$1@news.onet.pl>
    <j836km$cil$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea52071$0$5819$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8397t$l08$1@inews.gazeta.pl> <j83emm$b2i$1@news.onet.pl>
    <j83qd6$cmr$1@inews.gazeta.pl> <j83tce$96t$1@opal.futuro.pl>
    <j84b6v$uf4$1@news.onet.pl> <j84ep5$flu$1@opal.futuro.pl>
    <j84f89$gni$1@opal.futuro.pl> <j84lb7$5vh$1@news.onet.pl>
    <j84m0k$vhk$1@opal.futuro.pl> <j89hko$l8q$1@news.onet.pl>
    <j8ao43$okd$1@opal.futuro.pl>
    <4ea903e8$0$5800$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8bem4$7na$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea97320$0$8451$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8dnud$jfc$1@inews.gazeta.pl>
    <4eaa6812$0$8444$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8drcb$ho$1@inews.gazeta.pl> <j8dsqe$tck$1@news.onet.pl>
    <j8e0v5$h0j$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:j8e0v5$h0j$1@inews.gazeta.pl...

    > właśnie dlatego to skomentowałem pisząc o katolickiej miłości bliźniego.
    >
    > Co z tego, a jeśli istnieje to znaczy, że można go obrażać ?

    To nie byla obraza dla kolegi. To bylo pietnowanie formy pisemnej.
    Sprowadzilem dyskusje do poziomu na jaki zasluguje rozumiesz?
    Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach. Tyle sa warte slowa
    wypowiadane i podparte o zgrozo kolega przed doktoratem. Nie ja go uzylem by
    potwierdzic co kolwiek, nie majac wlasnej wiedzy. Czepiles sie wirtualnego
    kolegi, zeby udowodnic, ze tez mi sie nalezy. Nieistotne sprawy wyciagasz za
    uszy i preparujesz do doswiadczen. Powiem Ci, wiara nie czyni ze mnie
    egzotycznego dziwaka. Mam emocje i nie pozwole sobie sprowadzac mnie do roli
    pedofila, za co normalnie dostaje sie w patelnie, co jakos sprytnie Ci
    umyka.

    > a my mamy sobie dmuchac klerykow na
    > Oburza, i co z tego. Możesz się bronić.

    Toz sie bronie?
    Czemu Ty nie zajmiesz stanowiska?
    Nie przeszkadza Ci, ze Kiki wyzwal mnie od fanatyka i teraz nie moze znalezc
    slow na potwierdzenie tego?
    Chcesz z za winkla mianowac sie moderatorem jednej opcji? Przeszkadza Ci jak
    sie bronie?

    > Dosc wybiorcza wrazliwosc spoleczna..
    >
    > Jesli ktoś jest konsekwentny w swoich wypowiedziach i kieruje je
    > bezpośrednio to dlaczego mam się wtrącać ? To co kiki pisze do ciebie, czy
    > ty do kikiego nie ma znaczenia.

    No to czad znaczy sie.
    Nie zauwazaj zatem to co pisze o jego kolegach, bo kompletnie nie rozumiem o
    co Ci chodzi.

    Pozdro.. TK