  • Data: 2011-10-28 17:59:25
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
    news:j8elt9$ldf$1@opal.futuro.pl...
    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > To jest ta intymność :-)
    > http://www.vismaya-maitreya.pl/zakryte_zagadki_rytua
    l_zabijania_ludzi_cz4.html

    > Ale w porównaniu do twojego tekstu
    > "By to sobie uzmyslowic mozna by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali
    > bysmy zabic wlasne dziecko"
    >
    > i faktu, że grozisz pobiciem :-) nie bez powodu określiłem twoją osobę
    > jako fanatyka :-)

    Ciekawe, bo pobiciem grozilem ci po tym jak nazwales mnie fanatykiem
    manipulancie.

    A co do cytowanego tekstu manipulancie odpowiem ci, ze z cytatu wynika
    jedynie tyle, ze nie ma takiej sytuacji dla ktorej dali bysmy zabic wlasne
    dzieci. Teraz nalezy to zestawic z caloscia tekstu i co kolwiek starac sie
    zrozumiec. Nie oczekuje, ze ty zrozumiesz, bo to niestety taki poziom
    dyskusji ktorego nie ogarniasz. Nie mam pretensji do ciebie, ze jestes
    glupi, ale dobrze zebys sobie to uzmyslowil, bo narazasz sie na smiesznosc.
    To tak jak rozmowa sredniowiecznego rolnika z Albertem Einsteinem. Chocby
    nie wiem co, nie jestem w stanie nic ci wytlumaczyc, bo swoim
    jednokomorkowym mozgiem ogarniasz jedynie te swoja sredniowieczna motyke.

    TK