    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Date: Fri, 28 Oct 2011 13:38:01 +0200
    <4e9e6f9d$0$8447$65785112@news.neostrada.pl> <j7vaqg$t6i$1@news.onet.pl>
    <j7vcmv$5j3$1@opal.futuro.pl>
    <4ea33735$0$5813$65785112@news.neostrada.pl> <j80o7g$fgq$1@news.onet.pl>
    <j836km$cil$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea52071$0$5819$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8397t$l08$1@inews.gazeta.pl> <j83emm$b2i$1@news.onet.pl>
    <j83qd6$cmr$1@inews.gazeta.pl> <j83tce$96t$1@opal.futuro.pl>
    <j84b6v$uf4$1@news.onet.pl> <j84ep5$flu$1@opal.futuro.pl>
    <j84f89$gni$1@opal.futuro.pl> <j84lb7$5vh$1@news.onet.pl>
    <j84m0k$vhk$1@opal.futuro.pl> <j89hko$l8q$1@news.onet.pl>
    <j8ao43$okd$1@opal.futuro.pl>
    <4ea903e8$0$5800$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8bem4$7na$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea97320$0$8451$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8dnud$jfc$1@inews.gazeta.pl>
    <4eaa6812$0$8444$65785112@news.neostrada.pl>
    <j8drcb$ho$1@inews.gazeta.pl> <j8dsqe$tck$1@news.onet.pl>
    <j8e0v5$h0j$1@inews.gazeta.pl> <j8e28s$k3a$1@news.onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "rrr"<r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > To nie byla obraza dla kolegi. To bylo pietnowanie formy pisemnej.
    > Sprowadzilem dyskusje do poziomu na jaki zasluguje rozumiesz?
    > Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach. Tyle sa warte slowa
    > wypowiadane i podparte o zgrozo kolega przed doktoratem. Nie ja go uzylem by
    > potwierdzic co kolwiek, nie majac wlasnej wiedzy. Czepiles sie wirtualnego
    > kolegi, zeby udowodnic, ze tez mi sie nalezy. Nieistotne sprawy wyciagasz za
    > uszy i preparujesz do doswiadczen. Powiem Ci, wiara nie czyni ze mnie
> [...]

    Jak ma się wiara przez ciebie głoszona do stosunku (uuups) do innych
    ludzi ? Jak rozumiem jest to wiara nakazująca nielubić pedałów ? Gdyby
    była bardziej popularna wiele kościołów świeciłoby pustkami.

    Mam emocje i nie pozwole sobie sprowadzac mnie do roli
    > pedofila, za co normalnie dostaje sie w patelnie, co jakos sprytnie Ci
    > umyka.

    W tym wieku zostać proboszczem ? Bez sensu.

    > Toz sie bronie?
    > Czemu Ty nie zajmiesz stanowiska?
    > Nie przeszkadza Ci, ze Kiki wyzwal mnie od fanatyka i teraz nie moze znalezc
    > slow na potwierdzenie tego?

    Napisz mu, że jest debilem i tyle. A co do potwierdzenia cytuję: "
    Dyskusja w barze dla pedalow po kilku dzojtach." Dyskryminujesz osoby
    homoseksualne i palące jointy. W czymże oni są gorsi od innych ?

    > Chcesz z za winkla mianowac sie moderatorem jednej opcji? Przeszkadza Ci jak
    > sie bronie?

    Absolutnie.

    Ale co cię obraża ?

    > No to czad znaczy sie.
    > Nie zauwazaj zatem to co pisze o jego kolegach, bo kompletnie nie rozumiem o
    > co Ci chodzi.

    Ciężko wytłumaczyć.
    > Pozdro.. TK

    pozdrawiam