  • Data: 2011-12-02 08:13:04
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jb8ii4$d8n$1@news.icm.edu.pl...
    > Jakis tydzien temu pojechalem do rodzicow wrzucic im dwie tony wegla do
    > piwnicy.
    > Nie pierwszyzna to dla mnie, bo z weglem znam sie od zawsze. No ale ja
    > dziekuje za taka rekreacje. Fajnie czyta sie argumenty, ze weglem taniej,
    > ze ktos trzyma pod wiata i pakuje w wory, a kto inny pol lata rekreacyjnie
    > drzewo rabie, bo to fajne zajecie.
    > Ja dziekuje, place pewnie wiecej, ale dziekuje.

    Rekreacyjnie to ja wolę skosić sobie trawkę z piwkiem w podstawce albo
    przyciąć żywopłot.
    Jako dzieciak i nastolatek gdy mieszkałem u rodziców musiałem to czarne
    gówno zwalać do piwnicy. Syf i pył. Dopiero gdy zrezygnowali z węgla wszyscy
    odetchnęliśmy z ulgą. W piwnicy zrobił się porządek i czysto bez kurzu było
    jak nigdy wcześniej.

    Marek