  • Data: 2011-12-02 08:51:24
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wolim napisał:

    > Eeeeee... Częściej wyrzucasz popiół niż zasypujesz podajnik? Albo masz
    > bardzo kiepski węgiel, albo nosek Ci się wydłuża, Pinokio :)
    > To zasypywanie co 10 dni, nawet przy dzisiejszych temperaturach, wydaje
    > się być mało realne. Ile węgla wchodzi Ci do podajnika? 100 kg?
    >
    > Pozdry,
    > MW

    Spoko oko,ja też zasypuję co 12-14 dni, ale wchodzi mi 7 worków po 25
    kg, wybieranie popiołu co 2 zasypania podajnika(albo rzadziej)
    czyszczenie albo łącznie z wybieraniem popiołu albo raz w miesiącu.
    Węgiel w tum roku kupiłem zarąbisty, ale workowany, suchy i po 880 zł za
    tonę.
    A i temperatury 21,5 pokoje, 24 łazienki, bez zmian na dzień i noc.
    Jedynie cyrkulacja się wyłącza jak jestem w pracy 9-17 oraz w nocy.
    Temperatury zewnętrzne rano: przedwczoraj -5, wczoraj +5, dzisiaj -1.

    pozdrawiam
    Rafał