  • Data: 2011-12-02 09:34:23
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-02 09:51, Jackare pisze:

    > A z innej beczki: dorwałem się właśnie do jakichś ruskich planów
    > konstrukcyjnych pieca opalanego zużytym olejem silnikowym i myślę nad
    > wykonaniem tegoż tyle tylko że wyposażonego w wężownicę do grzania
    > obiegu CO. Jeżeli w jakichś w olnych chwilach (których absolutnie nie
    > mam) uda mi się toto złożyć to dam znać co i jak. Mam akurat tą sytuację
    > że zużytego oleju walają mi się całe beczki i ciągle przybywa.

    To jest bardzo prosta konstrukcja.
    Na youtube pełno jest filmików z działaniem takiego pieca.

    A na allegro można go kupić za 650 zł :)
    http://allegro.pl/piec-na-olej-przepracowany-najtani
    ej-i1968170651.html

    Wystarczy do niego jakąś podkowę albo wężownicę zamontować i masz
    grzanie za półdarmo :)

    Pozdry,
    MW