  • Data: 2011-03-27 16:15:08
    Temat: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Od: ŁC <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 17:04:55 +0200, Bartek napisał(a):

    > Ależ wynajmuję :) przecież ktoś musi moje kredyty spłacać...

    Ty wynajmuj :-)

    > Otwarty kominek ma więcej wad niż jakakolwiek wentylacja. Palić można 2-3
    > gatunkami drzewa, a i tak strzela, kominek wysysa całe powietrze z domu, wieje
    > zimnym z komina gdy się nie pali... Ładnie wygląda taki żywy ogień, ale to
    > technologia średniowieczna :)

    Masz zdanie jakie masz. Ja mam m.in. u rodziców i teściów otwarte
    kominki - jakoś strzałów się nikt nie obawia, palić można wieloma
    gatunkami, w kominie jest szyber i nie wieje. Dla mnie po prostu ogień
    za szybą jest nieakceptowalny w idei kominka.

    --
    ŁC
    Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę...