  • Data: 2011-03-27 15:55:23
    Temat: Re: kolejny producent rekuperatorów - co sądzicie
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Ależ wynajmuję :) przecież ktoś musi moje kredyty spłacać...

    > Otwarty kominek ma więcej wad niż jakakolwiek wentylacja. Palić można 2-3
    > gatunkami drzewa, a i tak strzela, kominek wysysa całe powietrze z domu, wieje
    > zimnym z komina gdy się nie pali... Ładnie wygląda taki żywy ogień, ale to
    > technologia średniowieczna :)

    Otwartego kominka nie kupuje , buduje się dlatego żeby zaoszczędzić na opale.
    Od samego początku wiadomo ze ekonomicznie jest nieoplacalny i stawia się go z
    zupełnie innych względów. Mam klimatyzator. Też ekonomicznie nie uzasdniony
    zakup. Raptem jest kilkanaście dni latem kiedy chłodzi i kilkanaście kiedy
    grzeje. Grzanie mam gdzieś ale przez te kilkanaście goracych dni mam w domu
    trochę chlodniej. Rekuperator ani nie chłodzi ani nie grzeje. Jak pracuje daje
    tak male oszczędności ze nie warto go stosować, na dodatek cały rok zużywa
    prąd i jest kolejnym gzorem ktory sie psuje i wymaga odpłątnych pzregladow.
    Jak by nie klamali w reklamach to nikt normalny by go nie kupił.