  • Data: 2011-12-12 11:08:57
    Temat: Re: komin fuszerka - brak wlotu powietrza
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:9e9070c4-ad78-48e9-84d7-c49bf4ef526b@u5g2000vbd
    .googlegroups.com...
    > Jak to ma jakis nowoczesny kociolek gazowy co na wyjsciu daje 30-40stC
    > to wiele mu sie ta kamionka chyba nie rozszerzy :) Co innego jakby
    > tam wpuszczal 200stC :) Lepiej pogadac z producentem!!

    Toście mi otworzyli oczy na problem, którego nie byłem w ogóle świadomy...

    Komin gazowy faktycznie będzie miał niską temperaturę spalin na wyjściu,
    więc może brak tej dylatacji mi się upiecze... Ale drugi komin, do kominka,
    jest zrobiony w identyczny sposób i tutaj spaliny będą miały o wiele wyższą
    temperaturę...

    Złota zasada: chcesz mieć zrobione dobrze? Zrób to sam... Ech, fachowcy.