  • Data: 2009-11-17 16:57:39
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 17:15, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > <cytat>
    > Sprawdz - sa zdjecia wszystkiego :-) Nie ma spartaczonej *ani jednej*
    > rzeczy!
    > </cytat>

    Bo ew. bledy byly poprawiane na biezaco. Tak trudno to zrozumiec? Nie
    napisalem "nie spartolilem ani jednej rzeczy" tylko "nie ma
    spartaczonej ani jednej rzeczy" - nie rozumiesz tej drobnej
    roznicy ? :) Niech za przyklad bedzie wyciagniete przez Manka brak
    otulin w dylatacjach - na zdjeciach nie ma, w rzeczywistosci sa -
    moznaby rzec, ze robota na fotkach spartaczona, a nie jest bo sie
    poprawilem przed zalaniem posadzek ;)

    Wczoraj np. polutowalem wiekszosc rurek - o jedna za duzo, bo mi sie
    zapomnialo ze trzeba wczesniej nalozyc na wklad gotowa izolacje ;) Co
    zrobiliby fachowcy? Powiesz pewnie, ze by poprawili.. a ja mysle, ze
    by rozpruli gotowy elegancki wklad izolacyjny i nalozyli jak popadnie.
    Moze powiesz, ze nie popelniliby takiego bledu ...? Nie ten, to
    inny :) Mi sie chcialo zdemontowac kawalek instalacji zeby wszystko
    bylo na tip top, bo robie dla siebie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.