  • Data: 2009-11-18 20:38:14
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 11:10, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Wymysliles to sam, czy najpierw wyczytales??

    Wystarczy wlaczyc logike i samo przychodzi - to sa podstawowe, super
    proste w zrozumieniu i dzialaniu prawa fizyki :)

> [...]
    > kwestionujesz. Na kazda moja matematyczno - programowa watpliwosc OZC miales
    > gotowa odpowiedz wierzac wylacznie w prawidlowosc obliczen i zalozen
    > programu cytujac rowniez normy wiatrowe, strony swiata itd., choc to tez
    > tylko ktos napisal i watpliwosci nie miales. A tu sugerujesz, ze pisze sie
    > zeby cos napisac. Co stoi na przeszkodzie odsunac rurke od sciany 5 cm
    > wiecej? Te odleglosci podaja przeciez ci sami producenci w oparciu o ktorych
    > opracowania robiles ta instalacje. Co Cie dziwi, ze widze niekonsekwencje

    Bo sa rzeczy powazne ktorych zmiana pociaga za soba zmiane w
    funkcjonowaniu, dzialaniu.. A odsuniecie rurki 10, czy 15cm od sciany
    jest BEZ ZNACZENIA dla dzialania tego ukladu - zarowno od strony
    technicznej, fizycznej, estetycznej i kazdej innej :-) Nie wiem co tu
    maja wspolnego obliczenia programu? Te podlegaja zwyklym prawom
    fizyki. Zmiana jednego czynnika powoduje zmiane w calym ukladzie, wiec
    trzeba sie dokladnie trzymac wszystkich danych.

    > Wystarczy, tylko po co?

    Upierasz sie przy totalnej pierdulce tylko zeby sie czegos
    przyczepic :-)

    > Wywierc takim w litym betonie dziure glebokosci 20cm bez wyciagania w
    > trakcie wiercenia wiertla z otworu. Zobaczysz czy sie nie urwie, nie o tym
    > zreszta pisalem przede wszystkim.

    A kto mi zabroni wyciagac wiertlo w czasie wiercenia w tej posadzce ?
    Dzisiaj wywiercilem dwie dziury fi32 w posadzce / stropie (w sumie
    27cm) - czyli litym czystym betonie i nie wyciagalem wiertla - nic sie
    nie urwalo :) Wogole w zyciu jeszcze nie zlamalem ani jednego wiertla
    SDS plus odkad mam ta maszynke - kupiona na poczatku budowy czyli ok 2
    lata temu. Wywiercilem nia dobre kilka tysiecy dziur (m.in. mocowania
    wszystkich uchwytow kabli - a troche ich mam ;D Takze ten problem tez
    jest jakby troche wyolbrzymiony :)

    > Ale czego to dowodzi? Ze nie da sie urwac wiertla w otworze? Da sie
    > widzialem to wiele razy. Ja nie urwalem, bo wiem jak wiercic metrowe otwory
    > w kamieniach i betonach pionowo.

    Niczego nie dowodzi - tylko obala Twoj argument jakoby wywiercenie
    dziurki glebokiej na 3,5cm wymagalo zrobienia doktoratu, bylo
    czynnoscia mocno skomplikowana i wymagalo specjalistycznych
    narzedzi :-)

    > Dowolnosc interpretacji dopuszczalna w nieskonczonym zakresie. :-) A ja tu
    > zadnym guru podlogowkowym nie jestem. Wrecz przeciwnie mam do niej sporo
    > pokory i wiele jeszcze jest do nauczenia i obym nie musial.

    Wystarczy znac podstawy fizyki i wszystko staje sie duzo prostsze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.