  • Data: 2009-11-20 00:19:20
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c02c715d-3d4d-4562-8467-

    > Jak otworzysz okna i wyziebisz pomieszczenie do 15st C , to pustak
    > rozgrzany do 20st C bedzie, czy nie bedzie oddawal cieplo do
    > srodka ? :)

    No ale Ty masz miec wentylacje mechaniczna jak pamietam. Ta podobno te
    wyjatkowo upierdliwa czynnosc dla niektorych calkowicie znosi. Bywa ze ci
    niektorzy nawet sobie na to konto fixy montuja, bo taniej i na reku starcza.
    :-DD Byly tez pomysly nie budowania w ogole kominow, no ale nie o tym. Jak
    by nie bylo pustak stygnie szybciej niz powietrze w srodku domu. Ja zima
    okna mam przewaznie zamkniete.

    Pozdro.. TK