  • Data: 2009-11-22 09:05:56
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lis, 01:08, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > 12cm welny miedzy krokwiami. Gdzie te Wasze determinujace ogrzewanie straty
    > wentylacyjne to ja nie wiem. A Ty szukasz problemu w jednym otwartym kanale

    Jak przyjdzie -20st C, a Ty nachajcujesz w srodku do +20st C to glowe
    Ci urwie przy tym kanale wentylacyjnym :-)

    To, o czym piszesz to wlasnie efekt braku wentylacji przez cale lato i
    wiekszosc wiosny i jesieni. Natomiast przy mroznej zimie wentylacja
    grawitacyjna jest zbyt duza - bedzie wywiewac duzo ciepelka LUB (jak
    zamkniesz szczelnie okna i nawiewniki) bedzie za slaba (dlugo schnace
    pranie, dlugo utrzymujaca sie para w kuchni i lazienkach po kapieli,
    dlugo utrzymujacy sie smrodek w WC :) Nie pisze juz o oszednosciach bo
    zas sie zacznie. Skupiam sie juz tylko na komforcie!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.