eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-04 09:29:40
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 10:47, Robert G <r...@g...pl> wrote:
    > Nie chce mi się teraz liczyć :-), ale do węgla trzeba doliczyć tę
    > troszkę brudu.
    > To takie obiektywne spostrzeżenia, bo bez sensu rozpętywać kolejną wojnę
    > :-).

    Mając tak samo ocieploną chałupę koszt exploatacji węgla na pewno
    wyjdzie taniej, pytanie o koszty inwestycji i remontów ale to już było
    wałkowane setki razy. Ja w domu rodzinnym przerabiałem już chyba
    wszystko, węgiel, koks, olej, prąd, drewno... Jak się kiedyś wybuduję
    to na milion procent będzie pompa, wraz z wiekiem wolny czas staje się
    coraz cenniejszy i nie mam zamiaru tracić go na takie bzdurne
    czynności jak palenie, noszenie, czyszczenie... ;)

    L.