eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Date: Wed, 4 Apr 2012 00:29:40 -0700 (PDT)

    On 3 Kwi, 10:47, Robert G <r...@g...pl> wrote:
    > Nie chce mi się teraz liczyć :-), ale do węgla trzeba doliczyć tę
    > troszkę brudu.
    > To takie obiektywne spostrzeżenia, bo bez sensu rozpętywać kolejną wojnę
    > :-).

    Mając tak samo ocieploną chałupę koszt exploatacji węgla na pewno
    wyjdzie taniej, pytanie o koszty inwestycji i remontów ale to już było
    wałkowane setki razy. Ja w domu rodzinnym przerabiałem już chyba
    wszystko, węgiel, koks, olej, prąd, drewno... Jak się kiedyś wybuduję
    to na milion procent będzie pompa, wraz z wiekiem wolny czas staje się
    coraz cenniejszy i nie mam zamiaru tracić go na takie bzdurne
    czynności jak palenie, noszenie, czyszczenie... ;)

    L.