eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-06 09:39:22
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze mówiąc jak ktoś chce oszczędzać to kupić świetlówki
    > energooszczędne. Wiem że nie są na "topie" ani "trendy" ale kosztują kilka
    > (naście) złotych , zużywają mało prądu i dają dużo światła i to o ładnej
    > barwie ...

    Potwierdzam, jak miałby kupować po 30zł nie zrobiłbym tego, ale
    sproadzając z chin samemu kosztowały ponizej 15zł/szt, reszta poszła do
    klientów i ogolnie
    mnie nic nie kosztowały biorąc pod uwagę zysk z upłynnienia.

    Natomiast w piwnicy na klatce gdzie mam 4 źrodła światła (polpietro, piwnica
    hol), czesto się swieci
    i tam akurat się przydają, bo nie potrzeba mocnego światła w innych
    miejscach, aby było jasno przewidzialem, ze
    bedzie trzeba bardzooo duzo tych ledów :)

    jak wczesniej pisalem w kuchni jest 8szt (8x5W) + i tak jedna nad stołem
    energooszczedna.

    pozdrawiam
    AT