eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;) › Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-05 19:59:28
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 19:35:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tez mam ledy, ale nie wszedzie. Pewnie z innych powodow niz oszczednosci w
    > eksploatacji i place jakos podobnie. Mam tez wieksze zuzycie zima, kiedy
    > pompy i kociol chodza 24h/dobe.
    Kiedys dosyc dokładnie liczylem ile co u mnie zuzywa padu. pompki, lodówka,
    pralka,zmywarka, to mozna policzyc w miarę dokladnie. Telewizor mimo ze dośc
    prądozerny zużywa stosunkowo nieduzo bo u mnie chodzi maks godz dziennie.
    Najgorzej było z oszcowaniem kosztu oświetlenia bo tu nie ma jakiś stałych por
    swiecenia. Ale z wyliczeń wyszło mi że oświetlenie to koszt rzedu 20-30zł miesięcznie
    więc nei bma żadnego sensu wymienaic żarówek na ledy czy swietlówki.