  • Data: 2015-02-11 20:16:48
    Temat: Re: kredyt, pożyczka na dom czy mieszkanie.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A może znacie (legalną!) instytucje finansową która jednak mi pożyczy
    > pieniądze?

    Dziękuję wszystkim.

    To co napisałem to TEORETYCZNE pytanie, ale mnie się wydaje, wydawało,
    że to częsty oczywisty przypadek. A jak się kupuje większe mieszkanie,
    to co? Trzeba mieć gotówkę na... nie ważne. ma się dochód to się kredyt
    dostanie, a kredyt zostanie spłacony ze sprzedaży starego mieszkania

    Ktoś pisał ze szybka spłata kredytu to nie interes dla banku - musi być
    prawda. Ktoś inny o możliwości sprzedaży zamieszkiwanego mieszkania -
    wiem że tak można, ale w mojej okolicy sprzedają się tylko mieszkania
    puste, z białymi ścianami gotowe do zamieszkania od ręki.
    Dziękuję również za rady dotyczące kombinacji przy budowie - ale jak
    pisałem to tylko teoria, nie będę (przynajmniej na razie) budował domu.

    ToMasz