  • Data: 2017-12-30 23:05:25
    Temat: Re: mieszkania nie trzeba posiadać na własność
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-30 o 16:09, Adam Sz. pisze:

    > Dlatego napisałem, że on jest fajny pod warunkiem, że likwidujemy wszystkie
    > inne podatki. Czyli płacimy tylko podatek katastralny. Jesteś bezdomnym
    > - nie płacisz żadnych podatków, bo nic nie masz. Masz rezydencje za
    > pięć baniek - płacisz duży podatek, bo jesteś bogaty. Sprawiedliwie
    > (nawet, tfu, społecznie!) i stosunkowo prosto :)

    Klucz to raz juz zaplacilem podatek od tych pieniedzy. Dlaczego mam
    placic drugi raz od tych samych? Bo nie jestem bezdomny? Bo byc moze
    mialem wiecej szczescia niz bezdomni? Jak na starosc bede mial mniej to
    tez mam byc bezdomny, bo nie bedzie mnie stac na mieszkanie? Zaplacilem
    dochodowy, VAT od materialow i tyle. Abonament za dom, czy mieszkanie to
    najwieksza paranoja jaka moga wymyslec rzadzacy. Wozy Drzymaly w
    historii juz przerabialismy. Inne kraje maja wyzsza wolna kwote, lepszy
    sociaj i co sobie chca. Nie interesuje mnie paranoja innych panstw i ich
    retoryka. Panstwo ma prawo do moich pieniedzy jak je zarabiam. Jak juz
    oddam dzialke to jestesmy rozliczeni.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.