    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: mieszkanie w Krakowie.
    Date: Sun, 2 May 2010 12:11:15 +0200

    > Po pierwsze natychmiast skreślić mieszkania "w krakowie", które są na
    > takich
    > zadupiach że można się popłakać... z reguły jest to południe Krakowa - w
    > okolicach obwodnicy autostradowej albo nawet i za nią.

    sa takie za obwodnica ?
    tzn takie ktore sa reklamowane ze to w krakowie jest jeszcze ? :)

    > Po trzecie - nie uprzedzać się do różnych dzielnic. Taka Nowa Huta jest
    > demonizowana jakby to były jakieś slumsy Johanessburga - natomiast
    > większość
    > osób które tam mieszkają jest z lokalizacji zadowonych: dużo zieleni, o
    > której można tylko pomarzyć w wielu dzielnicach, mały ruch samochodowy,
    > świetny dojazd do centrum, dobra infrastruktura.

    no huta i okolice to bajka jesli chodzi o komunikacje i drogi. jest o wiele
    bardziej przejezdna niz reszta miasta.
    kolejna sprawa ze wg mnie lepiej kupic mieszkanie w bloku w jakiej "starej
    dzielnicy" niz w nowej bo juz pomijajac infrastrukture ktora jest to jest
    szansa trafic na bardziej normalne towarzystwo.
    niestety z moich obserwacji krakow przez to ze jest znany i modny stracil
    sporo na tym. w nowobudowanych "dzielnicach" sporo mieszkan jest kupowanych
    pod wynajem, wiekszosc wynajmujacych to studenci a spora czesc z nich to za
    przeproszeniem banda kretynow ktorzy tylko imprezuja i maja gdzies
    wszystkich innych mieszkancow. w takich nowych blokowiskach jest tego
    najwiecej wiec mozna latwo trafic na imrezowiczow jak nie w jednym to w
    drugim mieszkaniu i mamy gwarantowane rozrywki codziennie.
    inna sprawa to ludzie naplywowi z ktorych nie wszyscy nadaja sie do
    mieszkania w miescie, ciagle nawyki z wiosek i mamy pozniej kretynow
    parkujacych gdzie popadnie, na chodnikach itd itp.
    to jest norma na nowych osiedlach.... niestety.

    tutaj huta w porownaniu z ruczajem wypada o wiele lepiej(pare miejsc w hucie
    mozna by odradzic, ale to jest niewielka czesc.

    ufff no tak to z grubsza wyglada.
    ogolnie przy dzisiejszych cenach mieszkan w krakowie zeby kupic cos
    sensownego(kolo 70-80 m2) to niewiem czy sie oplaca :) za podobna cene sie o
    wiele wiekszy dom wybuduje.

    --
    pzdr
    piotrek