  • Data: 2010-01-11 22:15:22
    Temat: Re: mury zew i nosne z czego
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 23:05, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Chyba w Suwalkach...

    Za strona ktora zacytowales wczesniej (http://pl.wikipedia.org/wiki/
    Geografia_Polski):

    "Średnia temperatura w lecie waha się pomiędzy 16,5°C a 20°C, w zimie
    - między -6°C a 0°C." ;)

    > Masz sporo scian i malo wydajna pompe ciepla. :-)

    Policzylem dla moich 150m2 scian (bardzo malo bo scian mam tyle co
    standardowa parterowka) i dla parametrow jakie obliczyl Marko - czyli
    dla gazu. Ja go nie mam, ja mam wogole zupelnie inaczej ale ja to
    jestem przypadek odosobniony :P No ale niewazne, pogadamy za 6 lat na
    temat ocieplenia - wtedy 20cm to bedzie minimum, tak jak 6 lat temu to
    bylo 4-6cm ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.