  • Data: 2009-07-02 20:03:14
    Temat: Re: nawodnienie problem
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Smerf" <s...@o...pl> wrote in message
    news:h2i71k$2ec$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > W nawodnieniu jest zastosowana pompa:
    > Einhell TBP 1300 NIRO.
    > http://www.einhell.pl/index.php?n=kat&k=182
    >
    > i teraz opis problemu:
    > Co bedzie jesli bede chcial korzystac tylko z sekcji III?
    > I np. bedzie taka sytuacja, że akurat w pewnym momencie nie będę chciał
    > korzystać z węża?
    > Czy ciśnienie pompy nie spodowuje uszkodzeń?

    Ale ta pompa jest wprost do orurowania podłączona? Bez żadnego zbiornika
    hydroforowego bądź choć wyłącznika ciśnieniowego? Jeśłi tak, to oczywiście
    korzystanie z niej tak jak pytasz będzie dla pompy bardzo niezdrowe, ona nie
    może pracować zdławiona. Może ja się na instalacjach nawadniających nie
    znam, ale moim zdaniem za tą pompą powinien stać normalny hodrofor. Chociaż
    malutki, ale jednak.

    J.