    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nieprzyjemne: kłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Date: Mon, 14 Dec 2009 13:06:09 +0100

    e-kran wrote:

    > A już miałem napisać, że Roca rządzi :-)
    >
    > U mnie 2 kibelki Roca Hall "wymiatają" aż miło. Zbiornik (osprzęt
    > Sanit nie Geberit) puszcza naprawdę minimalną ilość wody. I tylko
    > wyjątkowo zdarza się, że trzeba powtórzyć "operację" ;-) Sam jestem
    > tym zdziwony, bo byłem przyzwyczajony do dolno-spłuków, które
    > wylewały każdorazowo po 5 litrów wody, a tu tak oszczędnościowo a
    > zarazem skutecznie.
    > W każdym razie moje Roca są wyjatkowo udane. Z tym, że hydraulicy
    > zapewnili odpowiednie spadki rur, może to jest przyczyna sukcesu ?

    mam roca z półką i on ma taki malutki odpływ że aż strach :)

    ale ma idelanie ukształtowane prowadzenei wody spłukujacej i nawet
    ekonomiczny ( o małej ilosci wody) spłuk potrafi usunąc do czysta dużą
    zawartość :)

    Wbrewe pozorm zrobienie dobrej muszli klozetowej to enie jst banalny problem
    inżynierski.