  • Data: 2009-05-31 23:06:15
    Temat: Re: noze kuchenne - roznice
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Kiepski nóż? - jasne, skoro nie kroi jak należy.

    > Dobry nóż nie wymaga specjalnej techniki.

    no wiec wlasnie...
    ja mam taki jeden, ktory rewelacyjnie kroi i taki drugi z tej samej
    firmy, ktory jest kiepski (bo ma male zabki;) )
    mimo, ze to sa noze z nizszej polki (jakies 50 zeta) to akurat ten do
    chleba jest super

    czego nie moge powiedziec o jego bracie, normalnym duzym szerokim do
    krojenia, ktoremu niewiadomo kiedy powstal uszczerbek, dosc duzy ;)