  • Data: 2023-12-22 07:08:48
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-12-2023 o 18:29, Pete pisze:

    > Tylko, że nie każdy ma ochotę na przystanek na obiad w drodze z pracy do
    > domu, bo mu 10 km zasięgu zabraknie.

    Inni nie mają ochoty babrać się w rozlanej gnojówie na stacjach
    benzynowych....

    A to 10 km zasięgu wystarczy góra kilka minut ładowania, nawet na umycie
    szyb może nie starczyć.

    Więc jeśli chcesz w ten sposób hejtować, to nie ze mną.
    Albo do rzeczy, albo PLONK WARNING.

    > Oczywiście, można codziennie wracać z pracy 40m albo 1h40m.

    Nie bredź.

    > Tylko, że:
    > a. tankowanie nie zajmuje ~1h

    W sumie w roku?
    Zajmuje.

    > b. ogrzewanie zimą nie kosztuje ~50% wyższego spalania

    Nie - bo te 50% więcej (a nawet jeszcze duuuuużo więcej) energii spalasz
    zawsze, nie tylko zimą.

    > c. cały zbiornik paliwa wystarczy na codzienny dojazd do pracy i powrót :D

    Bateria też.
    A nawet na tygodniowy.

    Trzeba tylko kupić auto pod potrzeby.

    > No jak komuś zasięg spada do mniej niż 200km

    Jeśli tyle potrzebuje codziennie.

    > Ja piszę o osobach, które codziennie muszą pracować autem, które wg
    > producentów ma zasięg 370km

    Nie bredź - już jeden hejter który usiłował nie rozumieć co czyta, do
    kibla za to trafił.

    > Bo nie musi.

    Bo nie może.

    > Ma za darmo

    Nie ma.
    Płaci za to przez cały rok.

    > to o BEV? :)

    Nie, o ice, którym brakuje paliwa na dojazd do tańszej stacji.
    Czyli przypadek analogiczny jak ten o którym bzdury piszesz.